Allt annat än Röda Rummet.

idie säger:
jag döööööör
idie säger:
kan inte kolla på bilden
 
  Du har tagit emot C:\Documents and Settings\Ida\Mina dokument\Mina mottagna filer\DSC_0149.JPG från idie.
 
Ida. säger:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHA JAG DÖR
Ida. säger:
FY FAN VILKEN MIN
Ida. säger:
NEEEEEEEEEJ
Ida. säger:
är jag så mfuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul
idie säger:
hahahahahah
idie säger:
neeeeeej
Ida. säger:
HAHAHAHAHAHHA
idie säger:
inte alls
idie säger:
man fattar ju inte ens att det är duu
idie säger:
men jag pallar faktiskt inte att kolla på den bilden
idie säger:
jaaaaaaaaag dööör
Ida. säger:
HAHAHAHAHA DEN DÄR ANDRA E JU SJUk
Ida. säger:
jag sitter ju som en man

Jag skrattade högt och länge, i cirkus en timme.
Ida.


Svar ja, vi är rätt sjuka båda två.

Kommentarer
Postat av: bobolover321

hahahhaha du crak me up alltså ida! HAHA! tack för ikväll säger jag bara

2008-04-10 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0