Nu jävlar!

Som ni kanske märker går det ju inte så jättebra för mig med pluggandet just nu men skitsamma. Jag har nämligen två väldigt viktiga announcements to make.

1) Idag hoppade jag av Matte C! Alltså ingen mer matte för Ida Nilsson på ett väldigt bra tag! Jag blir lycklig bara jag tänker på det... Glada glada tankar fyller mitt huvud.

2) Idag börjar även mitt nya, hälsosamma liv! Eller ja, ikväll iaf. Jag ska sjutton ta mig ut och jogga ikväll, det SKA ske. Inga undanflykter! Glada glada tankar! Och i och med det ska jag börja lyssna mer på Metro Station, min nya lyckomusik :)

Knowing me så kommer jag vara tillbaka med ett nytt inlägg om inte alls lång stund... Jävla bloggnörd jag har blivit.

Woop woop på alla vårglada!
Ida.



Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, you go baby! Grattis till mattegrejjen, måste kännas grymt! Och du är INGEN liten avhoppare eller någon som ger upp!!!!

Miss you like crazy

2008-04-01 @ 19:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0