Regnigt

ÄNTLIGEN hemma! Jag kom hem från skolan halv sex idag, vilket jag tycker är väldigt väldigt mycket försent... Varför? Jo, satanist-Photoshop såklart. Den där fotokursen kommer bli min död... Men nu har jag iaf gjort och lämnat in uppgifterna, skönt att ha det avklarat iaf.

Alla som varit i närheten av mig idag har knappast undgått att märka vilket PISShumör jag varit på hela dagen. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det, det finns ett antal faktorer som resulterade i detta PMS-beteende men det ska inte ske igen.

När Idil, Jobo och jag satt i datorsalen och påbörjade bildredigeringen tog det inte lång tid för oss att inse att det skulle ta ett bra tag för oss att förstå oss på det. För att inte tala om hur lång tid det skulle ta att genomföra uppgiften, om vi skulle klara av det alls. I all desperation började Jobo flumma loss om varför man bör välja fotokursen... Detta skämt ledde för övrigt vidare till att jag till slut trodde jag skulle dö av skratt. SJUKT kul. Jag tycker att vi tre fotohatare borde sätta ihop en värvningsaffisch om varför man (läs: inte) ska läsa foto på Blackebergs Gymnasium. Vad sägs om det J&I?

Nu är det geografi för hela slanten!
Ida.


Idil pallar inte trycket... Hon tar till ciggen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0