T.G.I. Friday

Lång och seg dag i skolan, jag var sjukt jävla trött och flumskrattade mest hela tiden...

Efter skolan träffade jag Julia, hon skulle egentligen ha gått på CapoEira vid 6 men det blev så att vi istället shoppade lite. Jag inhandlade en t-shirt med Bambitryck på Combination och ett par jeans från CheapMonday, och sedan gick vi hem till mig och käkade. Kollade in en del sjuka klipp från Youtube också, rätt konstigt egentligen hur kul man kan ha med konstiga små videoklipp... Hur som helst var det GRYMT att träffa Julia igen och det var så himla mysigt. Måste göras om så snart som möjligt!

Nu har jag packat, imorgon är det kryssning som gäller med Emma + våra mödrar. Vi kommer få det väldigt trevligt, det vet jag!

Men nu är jag skittrött, vill ta ut linserna och sova... Godnatt på er alla!


    Gammal bild på mig och Julia :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Ha det bäst under den resterande helg hjärtat!!

2008-04-19 @ 12:27:52
URL: http://elinawarde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0