Vårdag

Idag var det varmt och soligt, och gud va man har saknat solen... Idag kändes det faktiskt som vår på riktigt, satt på ett fik med Tina efter skolan och drack lite kaffe och snackade skit. Mer sånt tack! Speciellt eftersom det nu är så fint väder :)

Jag ska fan plugga ordentligt idag, jympaprov på fredag som kan bli väldig spännande eftersom det är på typ 20 sidor?? Problemet är att ämnet är så OTROLIGT ointressant. Läser faktiskt hellre om kalla kriget än isräddning och gymnastikundervisningens historia... Vore tacksam om någon människa kunde förklara vitsen med att plugga in denna information. "Lyssna på din kropp", står det i boken, "Känner du dig lite hängig eller ur form så är det kanske ett tecken på att kroppen behöver vila". Men thank you very much, det kunde jag faktiskt räkna ut själv. Någon måtta på underskattandet av folks självkännedom får det väl sjutton vara.

Jag vill ha en ny vårjacka! En trenchcoat vore faktiskt inte helt fel, har någon ett tips på en affär med snygga vårjackor? 

Nej, nu ska jag plugga lite, måla naglarna silvriga och sen vill jag sova. Får se hur mycket jag hinner med... Schemat är ju som ni ser extremt hektiskt.

Sol och ljusterapi åt alla!
Ida.


       Den här jackan vill jag ha att fira våren med. Skitsnygg med volangerna tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0