Woop woop!

Nu ÄNTLIGEN är den här helvetesveckan över! Så otroligt skönt, geografiprovet är done and forgotten och Röda Rummet är utläst. Kort dag i skolan idag också, bara idrott och sedan historia och engelska, sen fick vi gå ut på stan och göra en Staden&Framtiden uppgift. Inte alltför ansträngande, och jag jobbade med SötSus som efteråt följde med mig och "shoppade" på Eden.

Är nu hemma hos pappa och ska snart kila ner på stan för att fika med Julia och Habiba, var inte igår man såg dem sist så det ska bli kul att uppdatera sig lite... God knows att det måste göras från och till.

Efter det ska Idil, Jobo och Emma hit, vi ska käka linssoppa och göra oss vackra. Sedan bär det iväg på reunionfest hos Anna! Innan tjejgänget tar sig hit måste jag hinna städa upp lite här hemma, en stressig vecka resulterar i en inte så städad lägenhet...

Kollade igenom lite gamla bilder från Riva i somras, och började längta tillbaka galet mycket. Vi hade det så jävla grymt där! Jag har börjat inse att jag måste försöka avsätta en vecka till att hälsa på Ludovica och Marta i sommar... Det är kul att ha kompisar i andra länder, men skittrist att man ses mindre ofta... Typ högst en gång per år?

Men nu ska jag ta tuben ner till stan, det är lite sol ute iaf!
Ida.

Italienresan var GRYM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0