9 dagar kvar.

Nu när det börjar närma sig min födelsedag så funderar jag lite på hur jag ska fira den. Elina verkar ha något inplanerat för dagen, och sen på kvällen tror jag det blir en vanlig middag med mamma, Pernilla och pappa. Kanske en italiensk restaurang? Gud, så otippat. Det hade ju ingen kunnat gissa sig till.

Jag har också funderat på vad jag skulle vilja ha i 18-årspresent, och bara kommit fram till en mobiltelefon och en rund säng. En rund säng har jag velat ha ändå sen jag såg musikvideon till låten Lady Marmalade med Christina Aguilera och gänget, där de ligger och kråmar sig i en rund säng med blodröda sidenlakan. För mig räcker det med den runda formen på sängen, men lite sidenlakan till skulle inte vara fel.. Åh soaked in luxury varning på den.

Sängen tror jag faktiskt inte jag kommer få. Pengar är ju alltid bra att ha. Men om jag skulle komma på något konkret som jag vill ha vet jag liksom inte? Jag har så mycket! (Låter lill-gammal men det är okej...)

Idag anlände jag hursomhelst till Näcksta, tog tåget upp och kom hit vid tre. Använde tågresan till att läsa och kolla på The Office på datorn. Sjukt rolig serie, jag skrattade högt för mig själv och mina "tåg-grannar" såg smått rädda ut. Men det är ok.

Nu ska jag kolla vidare på The Office. Det är svinkallt här uppe by the way. Jag har frusit konstant sen jag steg av tåget. Jag kommer frysa konstant nu i en veckas tid. Det blir till att knarka te.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

tack!! =)

2008-08-04 @ 23:22:25
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Elina

Mjahmjah 18:årsdagen ska firas, kanske inte med dunder och brak men med en jävla massa kärlek!

En rund säng låter himla mys men lite oprakiskt när du ska flytta hemifrån, dock skulle du kunna önska dig en 1,20 säng! När du får besök vill säga ;)



Underbart att kunna knarka en bra serie eller musik när man åker tåg! Jag tror nog att dina tåggrannar bara var avundsjuka :)



Tycker det är dags för dig att komma hem nu, du har varit borta i 1 dag, thats enough baby!<33

2008-08-05 @ 15:46:10
URL: http://elinawarde.blogg.se/
Postat av: anna

när du fyllt 18 ska vi ut och göra stan osäker :D Vad det innebär vet jag inte riktigt men något lär vi komma på. Om inte annat så kan vi ju röja järnet på Infoloungen på Ung08 ;) Hahaha, tyvärr lär ju festivalen vara över by then men vi ska nog komma på något annat bra. :)

2008-08-12 @ 23:22:31
URL: http://angelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0