Försöker och försöker men det duger ändå inte.

Igår åkte mamma, Johan, jag, Pernilla och Nadja över till Kaxås i Offerdal (namnet är sjukt jag vet, lite småspooky), och hälsade på underbart härliga Kersti. Hon är hur ball som helst, har startat ett eget bageri i sin källare som hon nu jobbar hårt i med hennes man, har tre barn plus två styvbarn och klarar ändå av att hålla fanan högt.
Innan vi kom hem till henne åkte vi in till Östersund en snabbis, där jag fyndade ett par skor för 120 spänn plus en plånbok som jag letat efter länge och väl. Nöjde mig med en svart väldigt enkel till slut, men det är bättre än min babyrosa som nu är mer smutsrosa iaf...
Imorse väcktes jag av motorsågen vid 9, och gick sedan upp för att käka frukost. Tänkte ro ut med båten sen, det är väl ändå träning? :s

Jag börjar bli jävligt trött på en viss människa, som ALLTID ska trycka ner en och ge en massa skit för ingenting. Skaffa dig en annan jävla fritidssyssla och låt mig va ifred! Jag har ingen energi över till att ta emot ditt skitsnack hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, är nyfiken på dina fynd! =)



Du förtjänar ingen skit Ida<3

2008-08-08 @ 14:37:54
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0