Imorgon börjar det igen.

Idag handlade jag mat, för imorgon fyller mamma år och då ska jag faktiskt laga mat åt henne. Det blir en pastarätt med bacon och sedan en blåbärspaj till efterrätt. Blir nog bra tror jag, hoppas bara jag klarar av allting... Vet inte hur jag ska hantera prövningen av att laga mat, jag är ju nämligen inte så bra på detta. Aja, wish me luck!

Efter jag hade handlat så ställde jag mig och bakade fem kladdkakor till på lördag. Det tog mig typ fyra timmar att utföra detta projekt, inklusive städa upp efteråt då köket var mer eller mindre kaos. Sedan träffade jag Julia och Bianca, vi vandrade runt lite på stan och fikade. När Bianca var tvungen att skynda iväg till sin pianolektion, satt jag och Julia kvar och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord, men mest ångesten över att skolan drar igång återigen. Jag vet, tänk glada tankar, tänk va roligt att få träffa kompisarna igen osv osv.... Jag VET det, jag tycker det ska bli superroligt att träffa alla roliga människor igen, men det kan jag göra utan skolan också! Jag vill inte tillbaka till stressen, till de tidiga morgnarna... Skojjar de med mig om att jag måste börja gå upp tidigt igen? Hur fan ska jag klara det?

Usch och fy vad jag är extremt ofattbart otaggad och ovillig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0