Kväll

Efter en sanslöst god middag, åkte jag ut med Fredrik & Henke med båten för att lägga ut nät. Så imorgon blir det tidig uppgång för att ta upp nät som (förhoppningsvis) är fulla med fisk!! Hur det än blir med fisken så var det himla fint att åka ut med båten och se den nedgående solen färga himlen blodröd, samtidigt som fjällen lyste vita i bakgrunden.

Väl hemma igen spelade jag lite Jazz med familjen Lundquist, gick inte så värst bra... Men skyller på att jag inte spelat det på ett tag. Nu sitter jag nere i Nystugan igen och kollar på en pinsamt dålig välgörenhetsgala som American Idol organiserat. Riktigt dåligt och lame det mesta faktiskt, hoppas de fick ihop lite pengar till världens fattiga barn iaf.

Nu ska jag nog sova tror jag. Lantlivet tar ut sin rätt på mig verkar det som, lustigt eftersom jag inte har gjort någonting alls på hela dagen. Ska bli skönt att sova i vilket fall som helst.

Natt!

Kommentarer
Postat av: Elina

Låter ju som en utomordentligt bra relaxresa det där, andas ut i den rena och utmattande jätmluften!

Du förtjänar massa time-off nu när du har jobbat hela sommaren!



Dröm söta drömmar älsklings Ida!<3

2008-08-05 @ 23:57:37
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0