Morningtime

Först av allt: Nej jag vill inte ha gratis smink, telefoner eller annat genom någon sida på internet - så om det är därför du tänkt kommentera så skit lika gärna i det.

Vaknade av mig själv klockan tio i åtta imorse. Jag förstår inte varför, har kroppen redan ställt in sig på att börja gå upp tidigt? Udda.

Nu ska jag fixa iordning mig för att dra ner på stan och träffa Elina, vi ska fixa min telefon och jag måste framkalla en film. Hittade den i mitt rum för relativt länge sen och kommer inte ihåg vad det är på filmen. Tror att den är minst ett och ett halvt år gammal, har inte använt vanlig kamera på lääänge... Så filmens innehåll kan bli intressant ;)

Aja, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elina

Din nya mobil kan beskrivas bäst med ett ord, den är; läcker!



Hoppas du också är nöjd, det borde du vara!



Pusspuss<3

2008-08-17 @ 22:56:36
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0