Näcksta-uppdatering

Nu sitter jag inne i Nystugan och knappar på datorn. Pernilla och Nadja röjer järnet, och mamma bakar kanelbullar. Det var tänkt att det skulle vara en gemensam aktivitet, men mamma fick snabbt husmors-känsla och avfärdade all hjälp. Så nu sitter jag bara och gör ingenting, trivs rätt bra med det också faktiskt....

På lördag ska vi ha fest här, det ska komma typ 50 pers som ska äta och umgås. Det var tänkt som en släktfest från början, men då varken mormor eller Carin var riktigt på det klara med var gränsen om släktingar dras så blev det snabbt mycket mer folk än bara släkten. Hur som, det lär bli intressant, speciellt om det börjar regna och 50 pers ska springa runt med paraplyer på vår lilla gård.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elina

Låter ju riktigt mysigt det där! Vilken tur att internet funkar så du kan hålla oss updaterade!

Hoppas festen blir bra och att ni slipper regnet, det kan ju inte regna hela veckan!!



Hälsa släkten så himla mycket från mig och ge Nilla en riktigt stor puss från mig!!<3

2008-08-05 @ 15:48:00
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0