Nu ska jag sova... snart.

Bikinin hänger på tork, mitt myggbett på vaden håller på att driva mig till vansinne och jag har packat väskan! Det är resultatet av min vecka i Näcksta, imorgon eftermiddag bär det av hem till Stockholm igen.

Det har varit supermysigt att vara här, har träffat släkt som man inte sett på länge, badat i Näckten igen (lika kallt som vanligt var det) och har rott ut med båten och fiskat. Jag har besökt graven, rastat Dante och ätit en massa god mat. Hur trevligt det än har varit här, så ska det ändå bli skönt att komma hem. Jag saknar alla mina kompisar, jag saknar min egen säng som faktiskt är den skönaste, och så saknar jag en fungerande mobiltelefon (Japp, jag är beroende av en mobil, det är lika bra att bara inse och erkänna...).

Jag har som sagt bokat danskurs nu, ska bli skitkul att komma igång med dansen igen. Känns som det var hundra år sen jag stod i danssalen och försökte nöta in koreografierna i huvudet... Blir bra huvudträning om inte annat alltså.

Gud vad jag känner mig tråkig och oinspirerad. Det här inlägget sög.

Om inte annat, så godnatt och hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elina

Sthlm has missed you badly darling, we are not the same without you !



Fast du inte nämner det på bloggen så vet jag att du taggar inför att fylla 18! My baby is seriously growing up nu alltså, never lever me behind though<3333

2008-08-10 @ 23:32:06
URL: http://elinawarde.blogg.se/
Postat av: eva

Näcksta är inte sej likt utan dej och det är tomt på verandan- Miss you!

Kram

Eva

2008-08-11 @ 15:28:06
Postat av: Elina

Nej gud vad söt din mormor är!! :)

2008-08-12 @ 21:49:45
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0