Regnig shoppingdag

När jag hade hämtat ut mina glasögon idag så mötte jag Emma vid SOUK-gallerian, vi gick ut på en shoppingrunda och hon went mad och köpte allt hon såg. Jag fick bara med mig ett par nya dansbyxor hem... Men ibland får man titta på istället för att delta, tänkte jag och funderade på om det kanske är det bästa med tanke på höstens resa till Rom. Kan tänka mig att notan på den resan kommer bli relativt saftig... Och den kommer nog svida en del i min tunna studen plånbok. Men det är okej, värt varenda krona att få spendera en vecka i underbara Italia!

Efter att ha fikat med Emma och planerat lite inför vårt projektarbete, så mötte jag Johanna vid Medis. Hon hade gos-Massi med sig, och vi tog med oss honom och gick till Vitabergsparken för att kolla på en dansföreställning. Tyvärr fick den ställas in efter ungefär halva föreställningen eftersom det regnade, men det var kul att se det vi fick se iaf! Och sist men inte minst så roligt att träffa Johanna igen, alltid lika mysigt :)

Fina Massi!

Kommentarer
Postat av: anna

åh vad glad jag blev att du kommenterade :D Nu kan jag äntligen följa din blogg och ditt liv igen :D :D

2008-08-12 @ 23:16:20
URL: http://angelaa.blogg.se/
Postat av: Elina

Sikken söt hund !!!



Hoppas du hade på dig nya brillorna ;)

GRATTISGRATTISGRATTIS!<3333

2008-08-13 @ 08:31:41
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0