Två dagar kvar.

Det är helt sjukt, men nu är det bara TVÅ dagar kvar till skolan börjar. Jag kan verkligen inte förstå detta faktum. Var f*n tog mitt sommarlov vägen? Mitt sista sommarlov innan jag ska bli vuxen på riktigt och börja leva mitt "efter-skolan" liv.

Oh well, idag gick jag på pappas föreställning, en barock sådan som han har dansat förra året också men nu tagit upp igen under en period. Han var såklart lika bra som vanligt, för mig kommer han alltid vara bäst, och jag var så stolt, så stolt. Efter föreställningen så drog jag in till stan och träffade Elina. Vi mötte så småningom Fredis och the three of us vandrade runt i staden och fikade lite.

Usch usch va tråkigt inlägg. Slutar innan jag själv somnar av det.

Min fina pappa är killen som sitter i vit skjorta till höger.

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, det var så coolt att se din pappa på scen!!

Syns snart :)<33

2008-08-17 @ 11:02:24
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0