Efterord

Idag är det söndag! Och oj va fort helgen har gått, som vanligt... Som ni kanske märkt har det varit lite dålig uppdatering på bloggen, detta beror på att jag varit på landet hos Emma. Sov där från fredag till lördag, det var mycket trevligt. Vi spenderade dygnet med att käka nudlar och kolla på Vänner. Speciellt kul var det för att jag inte träffat Emma på hur länge som helst...

Lördagen gick ut på att flytta till modern, och sedan dra ut till Elina. Vi laddade ner både galen och bra musik, och träffade även två kära vänner till henne. Det var trevligt, och lugnt, och klockan tre däckade vi i sängen.

Idag kollade vi på Remember the Titans (BRA film!) och sedan for jag hem till mor min. Där väntade min galna syster som lyckligt deklarerade att Ronja Rövardotter var på TV. Jag försökte lite pedagogiskt berätta för henne att jag inte ingick i målgruppen, och satte mig istället för att skriva det här.

På tisdag ska jag äntligen få rida igen!! Jag ska följa med Elina och hennes klass, och vi ska rida en lektion på min gamla ridskola. Det ska bli så  otroligt roligt! Är redan taggad..

Imorgon är det monday, bloody monday.
Ida.


   Vackra Vichy, en av hästarna på ridskolan.

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för en bra helg (:

2008-02-03 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0