Konstig onsdag.

Idag var det bara knasigt rakt igenom. Först hade vi matte c, det säger sig ju självt varför det inte var så bra. Jag får ingenting gjort! Dock börjar jag förstå lite... Rätt stolt är jag faktiskt. Efter det hade vi Staden & Framtiden, jag vet inte vad det var men all teknik flippade ur och jag fick ett nervöst sammanbrott. Sen hann ingen i min grupp käka lunch, plus att vi kom typ 20 min sent till svenskan. Mellan engelskan och historian frossfikade jag, Emma, Johanna, Tess och Sus i kafeterian. Vi massakrerade en bakelse och slängde smulor i Sus vatten. Det var lätt dagens höjdpunkt! Sist men inte minst somnade jag på historian, mitt framför näsan på Anna som såg lite halvglad ut...

För övrigt snackade jag med min kära exchange partner, och jag ska tydligen gå på Bloc Party när jag är i London! Underbart roligt! Den veckan kommer nog bli väldigt lyckad tror jag.

Dagens credd går till Terese, Calle och Johanna för att de är så förbannat roliga!

Hejdå alla glada,
Ida.

See you in London darlings.

Kommentarer
Postat av: tess

hahaha älska vår fika i cafét idag "gud vilken konstig dag det är! helvettet bryter lös på staden och nu får vi gratis bakelser?"

+ sjukt kul med bloc party! dansa lite banquet för mig med!

2008-02-07 @ 11:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0