Lill-Lördag.

Idag är det alltså onsdag, a.k.a. lill-lördag. Vadå lill-lördag förresten? Halva fula skolveckan är ju kvar. Och hej, jag är positiva Ida. Rewind, nu ska jag bara vara jättepositiv!

När nu London-veckan böjar närma sig insåg jag idag till min förfäran att min kappa ser för j*vlig ut! Jag vet inte riktigt om jag vill åka till London med en hobojacka. Därför skulle det vara jätteschysst om någon har en vårjacka att låna mig som jag kan ha när jag är där, jackan kommer givetvis återvända till Sverige i utmärkt skick. Faktiskt möjligt att den kommer tillbaka ännu snyggare än när den åkte! So, någon som är intresserad?

Har insett en annan sak, dvs. att jag aldrig skriver någonting vettigt på min blogg över huvud taget. Jag skulle nog tycka min egen blogg var skittråkig om jag som utomstående skulle läsa den. Kom gärna med kritik och kommentarer ni som läser den.

Imorgon är det alla hjärtans dag, det kommer ju bli spännande. Undrar hur outröttligtuppfinningsrika-Blackan ska fira denna för många kära, men för många även deppiga, dag. Jag ska själv spendera den med "Den Levande Litteraturen". Kanske ska dra ut på en sista minuten blind-date med ngn människa från Citys kontaktannonser? Men fan, låter ju inte helt dumt, kanske kör på det ändå. Hur som helst, så kan man ju faktiskt passa på att under morgondagen "spread some love", lite mer än man brukar. Det behöver inte vara på någon pojk/flickvän, kör hårt på kompisar och familj istället. Det ska i alla fall jag göra. Nu däremot ska jag iväg och vara ambitiös gymnasie-elev.

Älska mer,
Ida.


En människa jag aldrig kommer sluta älska, min underbara lillasyster. Hon gör mitt liv bättre.

Kommentarer
Postat av: tess

jag tycker vi borde hitta på nått kärleksfullt med vår älsklingsklass imorrn! visst? godisregn? kramkull?

(+ har lagt upp bilder från dagen bl. a en skiiitsöt på dig och amanda!!)

tjoo katt

2008-02-13 @ 21:21:22
URL: http://www.sexkvinnor.blogg.se
Postat av: Elina

Din blogg är visst bra jue!!

Wanna be my valentine-best friend ? (:

2008-02-13 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0