London!

Imorgon smäller det! Efter mycket förberedelse, snack och packande så ska det äntligen ske! Imorgon ska jag till LONDON. Underbart! :D Hejdå kalla Sverige, skitläxor, stressdagar osv. Det ska bytas ut mot skivbutik, främmande utbytesfamilj och några grymma tio dagar i en av Europas dyraste och antagligen också ballaste städer.

Kommer nog inte få något tillfälle att skriva i London, är inte säker på att jag har någon lust att spendera tid framför skärmen heller. Så vi hörs om tio dagar! Ha det bra alla fina människor här i Svea Rike.

Kramar,
Ida.

      Hejdå till Sverige på ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Ha det bäst mitt hjärta!

2008-02-21 @ 22:23:30
Postat av: sus

heeeeeejdåå ida!!! det känns redan tomt när ni inte är här!

2008-02-21 @ 22:51:27
Postat av: anna

haha nej men hej :D gud vad glad jag blev nu :D
jag saknar dig jättemycket med :( tänkte på dig häromdagen faktiskt, hoppas att du hade det bra i london, vilket jag inte tvivlar ett dugg på att du hade? ;D

2008-03-03 @ 11:54:48
URL: http://angelaa.blogg.se
Postat av: johanna

skriv mer nu ida! det är så kul att läsa din blogg!!

2008-03-03 @ 20:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0