QX

Dagens bra:
- QX galan som faktiskt var rätt rolig att kolla på med alla dess glada och färgstarka homo-, trans- och bisexuella människor.
- Tess roliga blogginlägg.
- Att min okäre fotolärare Sven inte råsågade mina bilder for once.
- Att vi hade fotoredovisning vilket innebär att vi inte har fotolektioner på ett par veckor framöver.

Dagens dåliga:
- Danny och Terese uppträdande på QX galan.
- Jag åt en bulle för mycket på jobbet.
- Jag började 8.00, slutade 16.00.
- Jag fortfarande inte vet vad jag ska göra som London projekt, några idéer? Kom gärna med förslag... I need it.

Imorgon är det fredag och då är det snart helg, dvs time to PATT. So patt on people! Det vill och ska jag göra!

Godnatt och sov så gott!
Ida.


       Jag kör min egen version av PATT hemma hos Elina.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha, det var en mysig kväll!
Hoppas din mensvärk går över hjärtat, kul att jag skriver om din mens på din blogg sida men aja... eller egentligen! Varför skämmas ? Mens är ju något som alla av det kvinnliga könet har dvs 50% av världens befolkning! Now Im svamling, herregud vad trött jag är...
Syns på söndag förhoppningsvis, let me now lite i förväg om du kommer så ska jag fråga farmorliini!

Pusspuss

2008-02-08 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0