R.I.P.

På den ovannämnda restaurangen åt jag middag idag, med pappa och Pernilla. Väldigt mysigt måste jag säga :) Nu får jag inte träffa dem på två veckor så fick passa på.

Idag så hade vi hembesök på Integrationsveckan, min grupp drog hem till Eric som var så vänlig och bjöd hem oss alla. Vi käkade chips och tränade på hans träningsmaskiner, så det blev nog + - 0 där tror jag... Eric hade dock ett skitfint rum! Väldigt mysigt och perfekt för fest. So, what do you say?

Klippte mig efter skolan, det blev inte särskilt stor skillnad från förut, men det känns fräscht iaf. Min frisör är verkligen bland de mest proffsiga och trevliga som jag stött på, credd till henne!

Pratade med farfar idag, insåg att jag måste åka och hälsa på mina älskade farföräldrar snart. Jag saknar de och har en hel del tid att ta igen...

Kom hem efter middagen med pappa+syster och fick veta att min gammelmorfar också gått bort, det betyder att både gammelmormor och gammelmorfar gått bort inom loppet av två-tre månader. Det stämmer nog det där som de säger, att man inte kan leva utan sina vänner och makar. R.I.P. Edvin.

Jag saknar farfar & farmor.
Ida.


Jag, Pernilla, Farmor & Farfar.

Kommentarer
Postat av: Elina

Du har en väldigt fin släkt min älskling

2008-02-19 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0