Söndag

Nu är det återigen söndag. Det känns väl sådär tbh. Söndagar är aldrig kul, det är verkligen helt otroligt hur söndagsångesten lyckas smyga sig på varje vecka.

Fredag: Jag jobbade efter skolan, och sen drog jag hem och degade hela kvällen. Mådde lite halvbra, så det kanske var bäst det.
Lördag: Jobbade då med, det gick faktiskt inget vidare. Det brukar vara roligt att jobba men igår hade stockholmarna fått en dryghetsattack och det var ingen hejd på alla Östermalmskärringars gnäll och nyrika Vasastansäckels otålighet. Det var helt sinnessjukt, till slut ville jag bara skrika åt folket och sen sätta mig ner och gråta en skvätt. Det gjorde jag dock inte, utan tröståt vaniljhjärtan istället. Bra terapimetod faktiskt, kan jag rekommendera till alla! Mer kärlek i form av vaniljhjärtan till folket. På kvällen gick jag på klassåterträff/födelsedagsfest för Leona från min gamla klass. Det var helt sjukt att träffa alla igen, men väldigt kul :) Fick dejà vu bigtime...
Idag: Flyttade jag till pappa. Den enda som var hemma var Farbror, trodde jag tills jag såg en likblek pojke sitta i soffan vid matbordet. Jag fick hjärtklappning och skrek, men insåg snart att det endast var en docka. Jag gick fram och petade lite på den för att typ säkra läget, men den rörde sig inte så jag släppte den.

Fortsättningsvis så är jag otroligt taggad på Londonresan nu! Den börjar närma sig och jag är så jäkla förväntansfull. Woo!

Goodbye,
Ida.

Ett helt klart underskattat bakverk.


  

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHAHAAHAH, fett kul med dockan! Det hade jag velat se jue =D

Tänker på dig

2008-02-10 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0