Söndag

Först för att försvara den dåliga uppdateringen av bloggen; jag skrev ett långt och bra inlägg i fredags. Sen krisar sig iMac:en och all text försvinner. Jag blev lite halv frustrerad på denna lilla incident så det blev inget mer sen på två dagar. Synd, men nu är jag tillbaka igen! Harder, better, faster OCH stronger! :D Just att jag är "harder" vet jag inte hur ni ska tolka, men så är det iaf.

Hur som helst, i fredags dansade vi magdans på jympalektionen, det var skitkul faktiskt. Killarna var mycket bättre än vad vi trott (och hoppats) på. Credd till Calle som hade väldigt snygga höftrörelser! VI begav oss sedan av till Hallwylska palatset, kollade in Whilhelminas överflöd och sedan slutade vi. Hette hon ens Whilhelmina? Jag kanske bara tänker på staden i Norrland.

På lördagen jobbade jag, sen gick jag på "Singin in the rain" med mor, syster, morfar och plastmormor. Det var väldigt trevligt, jag säger aldrig nej till att se en ursnygg Rennie Mirro hoppa runt i regnet. *Grr*

Idag gick jag ut på stan för att hitta något fint till Rasheena och hennes föräldrar, som jag ska bo hos i London. Dock så insåg jag snart att det är väldigt svårt att köpa presenter till folk som man aldrig träffat eller pratat med (dvs. det slutade med att jag inte köpte någonting alls). Jag ska bege mig ut senare i veckan, misstänker att det slutar med en Dalahäst och en påse Bilar. Efter lite planlöst vandrande så träffade jag Johanna. Mycket trevligt måste jag säga, vi uppdaterade varandra på livets stilla (men spännande) gång, och fikade lite på Non Solo Bar. För övrigt ett väldigt trevligt café!

Imorgon börjar den åh så påkostade Integrationsveckan på Blackebergs Gymnasium. Det lär bli intressant och spännande, så mycket hemlighetsmakeri som förekommit runt det hela ;D

Ha det bra,
Ida.

Rennie, you are my John Travolta.

Kommentarer
Postat av: Elina

Singin in the rain var grym ;)

2008-02-17 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0