Studiedag/Fettisdag

Idag var det studiedag, och en otroligt bra sådan dessutom. Idag på förmiddagen var jag och red med Elina och hennes klass. Det var GRYMT roligt! Jag fick ett jättefint sto, en skimmel som heter Lady Pré. En rolig och lite halvt oförutsägbar häst ibland... Men det var grymt, jag tror att dansen nästa termin kommer bli utbytt mot ridningen om jag ska vara ärlig...

Efter ridningen så tog jag ett ömt farväl av Elina och hennes klass och begav mig sedan iväg till jobbet. Där var det för övrigt kaos, det var minst tio personer i kö i denna lilla lokal hela tiden jag jobbade, dvs. från två till halv sju. Största anledningen till det var att vårt bageris semlor hade blivit utnämnda till stans bästa, så grattis på oss! Jag var i slutet på dagen mer eller mindre död i alla kroppens delar.

Väl hemma igen käkade jag en semla med min mamma och sötsyster, och nu ska jag sova. Imorgon är det back to Blackan!

Gonatt,
Ida.


Söta Lady Pré  (Snart ska jag sluta nörda mig med hästbilderna, jag lovar)

Kommentarer
Postat av: Elina

Det ägde hästballe =D

Saknar hästarna och dig

2008-02-06 @ 17:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0