:)

Nu har jag kommit hem från jobbet precis, skönt att vara hemma... Min plan på att gå och lägga mig i tid igår gick inte så bra så jag var rätt mör idag med. Men Tina var såklart där och piggade upp mig lite, som alltid! Dessutom kom mormor och Christer och hälsade på och fikade, det var mysigt att träffa dem igen. Vi snackade lite om Åre och skvallrade om släkten (alltid lika roligt...).

Efter jobbet kom Johanna förbi och vi stod och snackade skit ett tag. Hon har alltid något nytt spännande att berätta så vi fastnade lite där ute i kylan, men stackaren var sjuk så efter en stund fick det vara nog. Väl hemma igen ska jag duscha och sen ska jag iväg till Sophie. Kul kul, dock så tror jag att jag får ta och sova lite innan jag går om jag ska orka något över huvud taget... Att vara social och trevlig på ett cafè en hel dag tär på krafterna mer än man kanske kan tro.

Ha en rolig lördag folket!
Ida.


Kommentarer
Postat av: Elina

Go Åre, go go !! ;)

2008-01-27 @ 00:36:20
URL: http://www.elinawarde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0