Första inlägget!

Efter många om och men har jag insett att inte heller jag kan motstå den blogg-epidemi som slagit till mot Sverige. Egentligen dumt att lägga ner en massa tid på att skriva något som nästan ingen kommer läsa, men man kan väl alltid försöka? Men räds icke, jag kommer inte bli någon ny Blondin-Bella (Hu hemska tanke...). Däremot får vi se hur länge det här bloggandet håller, gillar att skriva dock så det kanske blir något bra av det här?

Jag heter alltså Ida, jag bor och lever i Stockholm och försöker göra det mesta av mitt liv!! Detta blir bloggens första inlägg, får se hur det går med detta som sagt men det verkar ju relativt kul :) Kom gärna med kritik, kommentarer osv... Alltid bra att veta vad folk tycker.

Idag tog en relation slut. Det var en fin historia, något man kan bära med sig som en erfarenhet, en bra sådan dessutom. Det var tråkigt, dock så tror jag att det var för det bästa. Hur som helst var det något fint att ha haft, och jag är tacksam över att jag fick vara med om det! Jag hoppas att du också tyckte det, och på något sätt förstår varför jag gjorde det val jag gjorde...

Idag var jag även och tittade på när Julia och Habiba hade CapoEira. Jag blev mycket imponerad då det såg otroligt svårt ut, och de var otroligt duktiga för att bara ha hållit på i två veckor!! Bra tjejer, keep up the good work!

Nu ska jag försöka få igång resten av den här bloggen... Förstår inte så mycket än, men har Elina att fråga ifall det skulle krisa sig.

Ha det bra och ta det lugnt,
Ida.

Kommentarer
Postat av: Elina

Naaw, I´ll be your trogna läsare hjärtat!!

2008-01-27 @ 00:32:51
URL: http://www.elinawarde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0