Giovedí

Idag är det alltså torsdag (för er som kanske har missat det?)...

Först av allt, sexintervjun gick bra! Det var roligt, det var jag och sju treor som satt och diskuterade sex med livskunskaps läraren framför ett kanadensiskt TV-team. Kul, kul, vi fick oss alla ett gott skratt, speciellt när de bad oss "frisläppta svenskar" att blåsa upp varsin kondom till en jättestor ballong. Hoho, det är en galen värld vi lever i.

Efter det hade vi uppsatsskrivning i engelskan, inte så givande, sen framkallade jag en film i mörkerrummet. Andnöden drabbade mig men med Johannas och Emmas lugnande röster återställdes snabbt syrebalansen. Efter skolan åkte jag hem, och skrev på mitt London-studiepapper som ska vara klart imorgon. Det blev väl inte sådär jättebra... Men det får duga, jag orkar inte koncentrera mig något mer idag.

Snackade med Elina på telefonen precis, alltid lika trevligt att höra hennes ljuva stämma. Flickan skulle ha en aktiv och trevlig kväll med en kär vän till henne, och jag insåg plötsligt att jag också vill... Jag viiiilll!! Tolka som ni önskar.

Jag är också väldigt festsugen. VÄLDIGT festsugen. Jag tycker det har varit för mycket seriöst på senaste tiden, och för lite festligheter.

Dagens bild får väl vara en på mig då, när jag var på fest en gång. Woho! Reminisce on the old times, until the new times come along.

Ciao,
Ida.



"Party all the time, party all the time, party all the tiiiiimeeee..."

Kommentarer
Postat av: sus

torsdag? que? det är ju onsdag! toka!!

2008-01-30 @ 22:07:37
Postat av: Lidija

Haha, mkt som hände under dagen för dig! Inte varje dag man får blåsa upp en kondom :P !


Party it is !
Snart bär det av till London och förhoppningsvis blir hela resan ett stort party !!!
Längtar!

Take care Honey

2008-01-31 @ 18:57:33
URL: http://lidiijas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0