Nu är det helg

Underbara fredag!! Man kan aldrig få nog av den känslan man har när man sitter på Pers lektion på fredag eftermiddagarna och vet att snart, snart om en liten stund slipper man skolan och de helvetiskt tidiga morgnarna i två hela dagar! Det är faktiskt en helt underbar känsla.

Men enough about that! Bra dag idag, vi spelade basket på gympalektionen och jag fick ännu en chans att visa vilken otroligt mångsidig och duktig elev jag är på gympalektionerna! Inte alls, för övrigt, jag är inte så värst bra på bollsporter alls och idag fick jag bara det ännu mer bevisat för mig. Men det var dock roligt och jag sprang runt som en galning i ett försök att överlista Calle (som är typ två gånger så lång som mig), basketproffset Sarah (som är grymt duktig för övrigt) och alla andra som på något sätt ägde mig i denna sport. Dock så är jag stolt över min prestation.

Efter skolan åkte jag in till stan med Emma och Sophie (otroligt fina människor för övrigt) där vi kikade runt lite i vår vackra stad. Sedan satte vi oss på ett fik och käkade lite, drack lite onyttigheter och snackade skit. Med andra ord gjorde vi precis det man ska göra! Sedan skulle Sophie iväg till sin loverboy, Emma skulle hem och jag med. Tack till Emma och Sophie för en jättefin eftermiddag, och för att ni såg till att förgylla min eftermiddag lite extra som ni alltid gör! Stor kram till er.

Ikväll är det inte mycket som händer. Jag känner mig lite hängig och ska jobba imorgon så ska försöka vara duktig och gå och lägga mig i tid, for once...

Ha en bra fredagkväll alla!
Ida.



Emma och Sophie - Två väldigt fina människor i min vardag
(Klicka på bilderna för att förstora dem!)

Kommentarer
Postat av: tess

haha du jag och ellinor är ju lätt klassens starkaste lag! taktiken ta-bollen-i-ett-stadigt-grepp-och-spring funkar ju skitbra när alla bara står och gapar! synd bara att vi var så överlägsna...

2008-01-27 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0