Ny vecka, nya tag!

Jaa, idag var det måndag! En lite konstig måndag. Det första konstiga som hände var att när jag vaknade imorse hade Farbror konverterat till vädurskanin, vilket han inte var när jag gick och la mig igår. Väldigt udda kan man minst sagt säga. Hur som helst, när jag kom hem från skolan så var han lite av varje, dvs. som vanligt och med ett öre upp och ett ner. Tråkiga ämnen idag, men historian lättades upp av galet roliga Tess och Johan, och matten av Sarah. Så tack för det folket, ni räddade mig från att rulla ner på golvet och somna.

Efter skolan släpade jag mig hem, jag trodde seriöst jag skulle svimma av utmattningen. Jag skyller det på att jag börjar bli gammal... Hur som helst, Elina kom hem till mig lite innan dansen och vi spenderade ett par timmar med att spruta smörgåssmulor i köket som ett resultat av skrattattacker.

Dansen gick lite halvbra idag, jag skyller även detta på min höga ålder och att jag var trött.. Men det var roligt, som alltid! Tack Sophie Nanne för dina grymma koreografier.

Nu är jag hemma, ska nog sova snart (jag kommer aldrig ge upp hoppet på att min s.k. skönhetssömn faktiskt någon gång kommer fungera...). Jag hoppas innerligt att min kanin inte kommer väcka mig i natt igen med sitt förbannade stampande (jag älskar Farbror givetvis, men ibland känns det som jag har en bebis).

Buona sera (mina italienska kunskaper är ofattbara),
Ida.




Dansgruppen från förra terminen, bilden togs efter helgen när vi hade
dansföreställningarna. Det var en grym helg, helt klart en av de bästa!

Kommentarer
Postat av: Elina

Minutrarna med dig är det jag strävar efter.
Du var visst duktig på dansen idag. Dina "bröstshakningar" är så jävla bra och sexiga! Kör dem på dansgolvet så kommer du ta Sthlm med storm ;)

Hoppas vi syns på lördag min ängel

2008-01-28 @ 22:39:35
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/13644441

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0