Öppet Hus

Jag lämnade mitt hem klockan 08.45 imorse, och kom hem klockan 20.45 nu ikväll... Jag har alltså haft en 12 timmar lång dag. Det är ju helt sinnessjukt lång tid! Anledningen till min sena hemkomst är att det var Öppet Hus på kvällen. 92:orna strömmade in i Blackans lokaler, och vi elever fick rusa runt och gladeligen besvara folkets frågor. Det var trevligt, och framförallt var det trevligt eftersom Sophie kunde underhålla mig hela kvällen! Hon blev galet proffsig när de nervösa "soon-to-be-highschoolers" ställde alla möjliga både svåra och underliga frågor till henne. Duktiga Sophie!

En rolig grejj som hände idag var att Stolpen frågade ifall jag ville vara med på en kanadensisk sexintervju. Det kommer bli mycket intressant, så imorgon när Blackan sover ska jag sitta på Stolpens kontor och besvara frågor om den svenska sexualundervisningen, från kanadensisk TV. Tro inget om mig, största anledningen till att jag nappade var för att jag hörde att de var från Kanada. Jag saknar faktiskt det året jag hade där, så det här får väl bli en typ av nostalgitripp för mig... Eller något? Spännande ska det bli iallafall.

Bifogar en bild på hur skolbussarna såg ut som jag tog varje dag till skolan i Kanada, fortsätter lite på nostalgitrippen...


Un bacio,
Ida.


Kommentarer
Postat av: Elina

Du är så jävla cool Ida, som gör såna där grejer..
a question dock, vad är Stolpen ?

Du är fin nuttisen

2008-01-29 @ 21:46:17
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/13644441
Postat av: Emma

ÄLSKA!!! haha du fattar inte hur många gånger jag garvade rakt ut. Mor och far knackade på och bad mig att inte föra så mycket oväsen då förstås...

Men vi måste ju fan ses snart, detta börjar ju bli absurt hur länge sen det var vi sågs!!!

2008-01-29 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0