Sinnesförvirring.

Ja.... Jag ska börja dagens inlägg med att lite halvt dumförklarad erkänna att jag gjorde ett litet misstag i gårdagens inlägg. Jag tyckte ju då att jag var jätterolig och smart när jag lite halvt ironiskt skrev att det var torsdag (för vem kan ha missat det?). I själva verket var det ju givetvis onsdag, och ingenting annat. Jag får skylla denna rätt stora felbedömning på min höga ålder och min allmänna sinnesförvirring som tycks slå till allt oftare nu för tiden.

I vilket fall som helst, sinnesförvirringen slutade inte heller där, utan fortsatte när jag senare på MSN snackade med min kära väninna Elina. Även då blandade jag ihop dagarna. Vad exakt kan jag lida av? Det är den ständiga frågan...

Dagen var lång, inget speciellt hände (som typ kanadensiska sexintervjuer) men alla var som vanligt otroligt trevliga! Min klass är faktiskt grym!

För övrigt längtar jag tillbaka till en viss konsert oerhört mycket, nämligen MUSE konserten. Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv! Jag kommer aldrig glömma den kvällen, den satte mig och Elina i trans.

Här kommer lite bilder från den kvällen (And just for the record... Matthew Bellamy, jag är dig evigt trogen. Whenever you want me, come get me!)

Imorgon är det fredag!
Ida.


Kommentarer
Postat av: Elina

Taaake me back to MUSE ! Fyfaaan vad grymt det var!!!

Snart fredag, snart lördag, snart Ida igen !!
Min senila pensionärs älskling

2008-01-31 @ 22:58:50
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/13644441

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0