Sunday Bloody Sunday

Jag berättade för bara två dagar sen hur otroligt mycket jag älskar fredagar, nu ska jag berätta om hur mycket jag hatar söndagar. Det är en dag som är dömd att misslyckas. Även om man kan ha hur mysigt som helst med en kompis på ett fik eller hemma, så är söndagar endast en påminnelse om veckan som kommer. No offense Sp2c, ni är en underbar klass och jag har alltid roligt med er, men morgnarna är inte att leka med. Inte heller är Matte C att leka med. Tyvärr.

Hur som helst, idag har jag inte gjort något alls värt att berätta om, förutom att Elina kom hit och hälsade på. Extremt trevligt måste jag säga, vi sitter och sunkar och jag har fått se hennes nyinköpta stövlar. Inspirerade av mina bruna för övrigt, jag känner mig hedrad och stolt.

En mysig sak var att jag fick återse min kära Farbror idag då jag flyttade till pappa. Farbror är för övrigt, som många tror, inte alls min fars bror utan min svarta kanin som är världens sötaste. Bifogar en bild på honom så alla får se denna vackra skapelse.

Hoppas alla haft en bra helg, gråt inte för mycket över morgondagen. Det blir helg igen, jag lovar.
Ciao,
Ida.


    Farbror och min syrra sommaren 2006

Kommentarer
Postat av: sus

haha "denna vackra skapelse" du är för rolig ida

2008-01-27 @ 21:29:03
Postat av: Anders

Tja, superkul ju att läsa din blogg :)

2008-01-28 @ 20:44:39
Postat av: Elina

You defently made my monday GREAT !

2008-01-28 @ 21:23:47
URL: http://www.elinawarde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0