20 tidningar och 20 vindruvor senare...

3 timmar kvar, sen är jag done and out of here.

Danne var så vänlig och kom förbi för att tala om att en fot, en MÄNNISKOFOT flutit i land på Tylösands strand. Underbar information, kommer sluta med att jag hamnar mitt i en mordutredning istället för den så välbehövda solsemestern... Men vad kan man göra, jag skrattar bara. Det bästa med nyhetsnotisen var: Något samband mellan fotfyndet och de fem fötter som på ett år flutit i land på Kanadas Stilla Havskust ser Joakim Sjölander inte i nuläget. Jamen dåså, då känner jag mig ju mycket tryggare. Är det något nytt tortyrmoment, att hugga av folks fötter i tid och otid?

Hursom, känns väl kul att veta om det. Ibland tjänar man på att jobba på TT, man får all information innan alla andra. Nu slipper jag iaf shocken när jag kommer ner...

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHAHAAHAHAHAH, du är så jävla rolig älskling =D

2008-07-13 @ 18:26:09
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0