23.57

När jag börjar skriva det här inlägget är klockan tre minuter i tolv på natten. Så nu vet ni det.

Efter jobbet träffade jag Tina och vi fikade två gånger. Så gick det med Idas nya hälsosamma liv! I'm doomed for a life as an obese.

Efter det åkte jag hem till pappa och väntade lite på honom, vi pratade lite och sen skjutsade han hem mig. Kom hem och har bara softat sen dess. Såg en skitfin bild på tjejerna från klassen, från avslutningsdagen. Lägger upp den här!




Men nu ska jag sova. Imorgon ska jag jobba kväll = inte tidig uppgång. Halleluja!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hur har dagen varit?

www.enlitentax.blogg.se

2008-07-03 @ 00:04:14
Postat av: Elina

Vilket stort tjejgäng!!



Gud vad skönt för dig att få sova imorgon då hjärtat!<3<3<3

2008-07-03 @ 01:10:28
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0