Ännu en effektiv dag på jobbet.

Nu har jag bestämt mig för att åka ner och hälsa på min kära släkt. Det får bli nästa vecka, när jag är jobbledig. Tar först en sväng till mormor på Västkusten och sedan hälsar jag på morfar på andra sidan landet. Tror det blir jättebra, och antagligen också jättedyrt eftersom jag inte har bokat tågbiljetter än....

Hursom. Igår träffade jag Elina efter jobbet och vi vandrade runt på stan, käkade grym mat på Café på Odenplan (kommer bli mitt nya hängställe no lie) och sedan gick vi hem och såg Moulin Rouge. Det är något med mig och den filmen, jag sitter som fötrollad genom de hela 2 timmarna trots att den faktiskt är lite halvnördig from time to time. När Satine i slutet av filmen dör i armarna på sin älskade Christian, satt jag med darrande underläpp och försökte torka bort tårarna lite diskret. En blödig kärleksfilm, och jag sitter och snorar i soffan. Jag tror att jag börjar bli gammal.

Credd dock till Ewan McGregor för att han är så himla bra i den filmen! För att inte tala om Nicole Kidman.. Btw så vill jag ha hennes blodröda klänning i 18-års present. Ni vet, den med stor rosett i ryggen? Bra, nu vet ni det.

   Come what may.


Kommentarer
Postat av: Elina

Det var en riktigt fin gårdag älskling :)

Och den där filmen är fantastisk, rann nog ett par tårar längs min sentimentala o gamla kind också tror jag....



Längtar efter dig min fina!<3<3

2008-07-02 @ 17:10:40
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0