Art Of Storytelling

Slick Rick är grym! Riktigt underskattad rappare, jag är inte så värst mycket för hiphop-rap men han har grymma beats och riktigt bra texter. Man slipper ett evigt; "fuck my fucking hoe bitch" osv... Jag låter gammalmodig eller ngt, I know, men Slick Rick skriver coola texter utan att leka gangster.

Spenderade kvällen hos Johanna, vi lekte med hennes valp Massi och fikade. Väldigt mysig kväll! Precis vad jag behövde efter en dag på jobbet. Fick låna en massa skivor av henne, bl.a. Slick Rick skivan. Alltid lika roligt med ny musik, något som kan pigga upp när vädret är såhär tråkigt... Men nu ska jag sluta tjata om vädret.

Skulle ha träffat Emma ikväll också, long time no see, men det blev för sent så lunchar med henne imorgon istället. Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0