Mina planer.

Nu när hösten så sakteliga börjar närma sig så har jag börjat fundera över hur den egentligen kommer se ut. Jag har kommit fram till att mitt lilla "schema" kommer se ut ngt ungefärligen som såhär:

1) Hiphop/street dans med Elina, måndagar 20.00-21.30 (Detta om jag kommer med dvs...Har inte anmält mig än hehe glömde den lilla detaljen).
2) Jobb på restaurangen, gärna två kvällar i veckan.
3) Jobb på TT, gärna på söndagarna.
4) Barnvakt åt Charlotte, en dag i veckan.
5) Skolplugg (seriöst sådan nu i trean).
6) Hemskt gärna träningssimning, en-två ggr i veckan.
7) Någon form av social life, på den tiden som blir över.
8) Ordentligt med sömn så jag pallar.

Hur F*N ska tiden (och min energi) räcka till?!

Kommentarer
Postat av: Elina

det går om du vill älsklingen! men ha inte för höga krav på dig själv,

träning ska vara något man njuter av. dock så gör träning dig glad och livets känns lättare.



syns om några timmar min fina !!<333

2008-08-01 @ 01:50:09
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0