Sommar?

Skitväder! Hade en svart American Apparel klänning med leggings och en kofta och jag höll på att frysa ihjäl. Nej tack till kalla somrar! Nu får vädret faktiskt ta och vända, lagom till att jag ska sluta jobba. Det vore väldigt skönt OCH väldigt trevligt med tanke på att jag åker till Tylösand om 2 dagar. Där nere vill jag inte att det ska regna... Sol och bad hade jag snarare planerat in.

Nu ska jag kila iväg till Johanna för att fika lite. Det får bli jeans. Tänker inte gå utanför dörren något mer idag utan ordentligt med kläder. Sad but true.

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

ska skriva ända tills jag åker in på BB! =) lovar... ^^

2008-07-07 @ 19:54:22
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0