Tisdag

Idag har jag städat hela dagen! Rensat bilder på datorn, dammsugit, rensat papper och hittat en massa anställningsbevis som jag kom på att jag kanske borde ha lite koll på.

Hur som, kylskåpet är helt tomt på mat, det finns ingen pasta i skafferiet och jag börjar bli lite hungrig. Eftersom min kära mor tycker att jag är en lat tonåring som inte gör ett skit hemma (även om jag tycker det är bullshit och inte sant någonstans) sa hon åt mig att get a grip och gå till affären. Så jag ska göra det nu. Även om jag inte vet vad jag ska köpa för jag kan ju inte laga mat. Det börjar faktiskt bli lite pinsamt... Men men.

Först måste jag duscha. Jag känner mig lite äcklig. Snart kommer Elina hit, får väl se vad vi hittar på... ;)


Kommentarer
Postat av: Elina

GUD VILKEN FIN BILD ÄLSKLING !!!



Du äger, vet du det? :)

2008-07-30 @ 13:45:50
URL: http://elinawarde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0