Homecoming

Nu är jag hemma igen! Har iofs varit det de senaste tre dagarna, men inte kommit mig för att skriva fram till nu.... Hoppas alla har haft ett lika underbart Sportlov som jag haft!

Kort och gott var London veckan en av de bästa i mitt hittills intesåjättesnart 18 åriga liv. Vi festade, kollade turistattraktioner, fäktades med alla Londons shoppingsugna på Primark och jobbade. Det var allmänt extremt trevligt! Var på NME awards på torsdagkvällen också, såg Bloc Party, Klaxons, Manic Street Preachers och Kaiser Cheifs. Stort tack till Rasheena som fixade allting så himla bra åt mig hela veckan! Och givetvis också till Londongruppen, utan er sköna människor hade inte veckan blivit så bra som den blev!!

Idag har jag dock varit hemma från skolan, det var snabbt back to vardagen här hemma och jag började den med en ordentlig förkylning. Inte så farligt dock, jag fick vara hemma en dag från skolan och vila upp mig lite. Så värst mycket sömn blev det inte i London så det har jag väl försökt ta igen lite nu, utan större framgång egentligen... Men på torsdag är det italienska prov och då jävlar ska jag kick som italian butt. Vi får se hur det går, det är mycket imperfekt och prepositioner åt höger och vänster, så jag tror att jag kommer behöva lite tur.

Ikväll kommer gos-Pernilla hem till pappa! Gud vad jag har saknat den ungen. På tiden att vi får börja småtjafsa och reta varandra igen.

Jahopp (som vi ju brukar säga... eller hur Elina?) nu ska jag plugga vidare på italienskan och knarka lite choklad och te.

Trevlig kväll och natt for the lucky ones,
Ida.


       Lidijas min beskriver Londonveckan väldigt bra :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Så himla härligt att ni hade det så bra!! OCH att du fick ta på den där sångarens skinkor =D

Jahopp (a) (vad är det mer?)

Välkommen tillbaka älskling

2008-03-04 @ 18:46:50
Postat av: Lidija

Åhhh Ida !

Vår vecka i london ägde och vi MÅSTE åka tillbaka :)
haha, ja ser ju lite.. glad ut på bilden. I wonder why ? :P :) Kan det vara alla förväntningarna och alla underbara människorna (& du speciellt) som gjorde den här resan så grym ? :) ja tror det!
Love you "xxx"

2008-03-06 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0