Imorgon smäller det!

Mot alla odds så mådde jag sämre idag än jag gjorde igår, kände mig som en zombie idag i skolan men Idil lyckades lätta upp stämningen avsevärt! Johanna och jag satt på fotokunskapen precis lika förvirrade båda två när Sven hastigt gick igenom Photoshop... Våra två nollställda ansiktsuttryck kunde man inget annat än skratta åt, så dagen var inte så farlig trots allt :) Skippade dock Londonlektionen, jag pallade inte för huvudet kändes som det skulle sprängas... Gick hem och packade istället, för imorgon smäller det! Då bär det av till Åre! Jag är säker på att årets Åre-resa kommer bli minst lika lyckad som alla andra år. Elina lär väl köra in i tallen i år igen men det brukar ju lösa sig på något sätt. Kommer dock sakna er tjejer! Tro för guds skull inget annat :)

Nytt på musikfronten: Fick Bloc Partys skiva A Weekend In The City av mamma i typ påskpresent... En helt UNDERBAR skiva, fy fan va bra den är. Det är musikorgasm och rysningar på hög nivå på varje låt, sällan man hör en skiva som man älskar varje låt på men det gör man på den här. Åh va BRA de är! Rekommenderar den till alla som gillar musik.

Ska snart forsla iväg kaninen till Elinas pappa, underbar människa som kan ta hand om honom på så kort tid. Lille Farbror, han är lite tidskrävande ändå <3 Sen måste jag packa klart, har börjat lite smått men blir distraherad av en massa saker hela tiden, kommer på en massa annat jag kan göra nu när jag har PÅSKLOV :D UNDERBART! Typ som att läsa Rocky, sova, käka mellis, skriva blogg... En massa nödvändigt.

Tonight make me unstoppable
And I will charm, I will slice, I will dazzle them with my wit
Tonight make me unstoppable
And I will charm, I will slice, I will dazzle
I will outshine them all

Åh va vackert det är, vill bara tillbaka till NME awards hela tiden!

Påskkramar till folket,
Ida.


HIttade en lite kul bild på mamma och mig från den gången vi besökte ett övergivet kloster i Italien för 2 år sen.. It must have done something to our heads.

Kommentarer
Postat av: miss new bootay wannabe

babbyy boooo! söt bild på dig och din mamma.. lite läskig dock men ändå :))) xxxxxxxxx

2008-03-20 @ 17:23:16
Postat av: Elina

Åååh min älskling, hoppas jag lyckas göra din Åre-resa bra iår!!
Och att jag fastnar i en tall
kan jag nog garantera,längtar till ridiningen!!

2008-03-20 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0