Kaninvakt någon?

Jag har med lite ont i magen insett att jag måste hitta kaninvakt till min käre lille Farbror. Dock så har jag även insett att detta kan bli en rätt så komplicerad uppgift, därav magonten. Jag måste hitta en barnvakt på tre dagar, alltså illa kvickt. Någon frivillig?? Jag är isf dig evigt tacksam, skriv en kommentar här på bloggen to let me know om du kan!

Snackade med Ludovìs kompis Sara idag, hon hälsade att de saknade mig därnere i världens vackraste stad. Känns skönt att veta att de inte glömt bort mig :)

Jag ska nu sova, vila ut mig inför det eländiga kalla kriget provet imorgon. Wish me luck! Avslutar dagen med en vacker naturbild.

//Ida.


       Jag skrattade högt, jag älskar den här bilden :P Kanske beror på min trötthet, vem vet...

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha, det var allt ett sött litet djur!

2008-03-18 @ 08:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0