Snöblandat regn.

Ida är sjuk igen! Dock inte så farligt sjuk denna gång, det är endast min förkylning som inte vill ge med sig. Jag slapp dock jympan, vilket var skönt... Jag har blivit så förbannat lat på senaste tiden, fettet ökar och musklerna minskar, men det är fan inte nog för att jag ska börja träna lite mer. Hur ska detta gå?

Idag så hade vi iaf historieprovet som de flesta bävat för, dvs. det om kalla kriget. Vi ska inte diskutera hur det gick (jinx någon?) men det är över nu och det känns som en befrielse! Efter skolan åkte jag och Emma med busken hem till mig. Hon hjälpte mig lite med ett par saker, och sedan begav jag mig ut i snöregnet för att träffa Johanna. Vi träffades på Sosta, tog en kaffe, en Bacio (så gick det med beach 2008...) och sedan gick vi hem till hennes fina lägenhet. Sedan skulle Johanna vidare till en danslektion som hon höll i, så jag gick hem. Mysigt var det att träffas igen iaf, alltid lika mycket to catch up on! :)

Imorgon kommer jag förhoppningsvis gå på min allra sista Matte C lektion. Kanske kommer jag äntligen ge upp denna förbannade, från helvetet sända mattekurs, och inse att det inte är worth the early mornings. Eller? Spänningen är olidlig...

Nu vill jag sova,
Ida.

   Idil och Jobo, på väg till London. Don't we all wanna go back? I know I do.

Kommentarer
Postat av: Elina

Just det! Du träffade Johanna idag! =)

see ya in 3 days baby

2008-03-18 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0