Uppdatering

Jag har blivit en dålig människa och slutat blogga, dock så har jag nu fått klagomål från en säker källa (hostElinahost) så jag ska försöka skärpa mig och börja skriva iaf en gång varannan dag eller liknande... Känns väldigt roligt att det finns folk som saknar bloggen dock!!

I helgen åkte Rasheena hem. Lite blandade känslor där, dock inget jag behöver skriva om så här offentligt... Mina kära klasskamrater är nog mer än trötta på att höra mig beklaga mig över människan. Hur som haver, i fredags hade Londongruppen en avskedsfest för Londonbarnen, det var galet roligt och jag skrattade högt och länge mest hela tiden. Otroligt lyckat var det iaf! Tack till Anna för att hon lånade ut sitt hus till oss, som för övrigt var väldigt fint!

Igår kväll var jag på Sophies älskling Kevins 18-års fest. Det var även Levents kalas, alla möjliga människor kom, både Blackan folk och andra. Jag var dock inte på så värst bra festhumör igår, så jag gick hem relativt tidigt och sov. Dock trevligt att ha varit där, och tack för middagen innan Kevin! Jättegott var det :)

Idag åkte jag till farmor och farfar i Uppsala. Skulle plugga historia, men snackade mest med farföräldrarna. Farfar som är ett levande uppslagsverk informerade mig dock om allt möjligt vad gäller kalla kriget, så jag känner mig lite mer säker nu iaf. Provet vet jag inte hur det kommer gå, men jag är väldigt glad över att jag åkte upp till de!

Sov gott,
Ida.

Helgens bild, jag skrattade länge. Kolla även in dansbilden på mig och Idil från fredagens fest på Facebook, kanske så en möjlig pundarIda skulle se ut?

Kommentarer
Postat av: Elina

ÄNTLIGEN ÄR DU TILLBAKA PÅ BLOGGEN! Har kollat varje dag och undrat om kanske möjligen har kommit ett nytt inlägg!
Ikväll är det dans och nu jävlar ska vi ha roligt som vi alltid ha min älskling!
Åre på fredag, sova över hos dig på torsdag, myspys (:

Syns om några timmar min pluttis!

2008-03-17 @ 15:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0