Vårkänslor

Nu är jag tillbaka igen, efter en lång, vit, solig och underbar vecka i Åre med Elina. Fan va bra det var!! Faktiskt den bästa veckan i Åre vi haft tillsammans. Kommer bli svårt att slå, dock så kommer vi vara 18 nästa gång vi åker dit och det kan ju bli väldigt spännande...

Igår kom vi hem, och under en tågresa på 8 timmar så hinner man tänka en hel del. Jag kom att tänka på vilken otrolig toppenvår det här har varit hittills! En liten återblick:

Resan till Rom a la Ida goes solo: Min första resa utomlands helt själv, jag packade väskan och åkte till Ludovica i Rom. Det var inte alls säkert att den resan skulle bli lyckad, jag kände knappt familjen jag skulle bo hos och kan knappt språket. Dock så blev resan hur bra som helst, Ludovica och hennes familj är underbara och jag vill åka tillbaka snaaart...

Resan till London: Hade inte så mycket förväntningar, visste inte vad jag skulle förvänta mig så gjorde det inte alls. Men FAN VA BRA det var! Allt gick hur bra som helst och jag hade en av de roligaste veckorna i mitt liv. Tack vare den resan kom jag närmare folk jag inte varit så nära förut, och det är bland det bästa med resan.

Åreveckan med Elina:
Den bästa Åreveckan tillsammans hittills!! Fan va kul vi hade, och va mycket vi hann med. Nästa år, då jävlar... We will be back.

Det här är väl de tre resor jag hunnit med, sen har det varit en massa småhändelser hela tiden som varit så grymma! En av de var The NME Awards i London, underbar konsert som jag aldrig kommer glömma. Jag har sagt det förut, jag säger det igen... Bloc Party, aj lav ju!

På måndag är det back to school, men det finns en del att se fram inom en inte alltför lång framtid, bara det att det sakta men säkert börjar bli vår blir man ju lycklig av. Woop woop, som vi brukar säga i Blackans absolut skönaste umgängeskrets!

Puss o Kram,
Ida.

    Woop woop!


Kommentarer
Postat av: Elina

And yet are there better days to come my baby

2008-03-29 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0