Champagne!

Jag hade fotoprov idag, det gick inte så bra. Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Det känns skönt, just det där att slippa bry sig om allting. Jag är ju rätt bra på det vanligtvis...

Sedan kom min fotolärare fram till mig och undrade vart jag tagit en bild? Jag svarade artigt på frågan och sen gick han muttrande därifrån. Sedan kom han fram och sa att det var rätt svar. Rör det sig om att någon har bestulit min bild och använder samma måntro? Han söker efter den rätte ägaren, drog jag snabbt som slutsats.

Jag ska jobba halv fem. Jag ska också få lön för förra omgången jobbkvällar a la Linguini. Nu ska jag äta en kaka, jag vill ha lite kaffe. Kom hem och loggade in på Facebook och såg att jag blivit bjuden på Champagnefrukost a la Sp2c på avslutningsdagen. Sjukt trevligt! Jag blev genast gladare.


Kommentarer
Postat av: Elina

Åh Champangefruksot låter ju skitmysigt!! Det bubbliga guldet ;)
Puss älsklingen

2008-05-27 @ 19:36:27
URL: http://elinawarde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0