Gör det du vill göra.

It's a big big world, and you can do what you like. You can do anything you want because darling it's your life.

Det är bra budskap det där anser jag! Gör det du vill göra, skit i vad du tror att andra tycker eller vill att du ska göra. Även fast det kan vara skitsvårt att göra sin egen grejj ibland, så tror jag det är väldigt viktigt att göra det iaf.

Moralkaka från tant Ida där. Hur som haver, när jag promenerade på stan på Ema Telstar idag så diskuterade vi lite hur trött vi är på allt skolarbete för tillfället. Vi kom snabbt överens om att den tar alldeles för mycket av vår värdefulla ungdom. Tack och lov att det snart är över för detta skolår! Snart långt härligt sommarlov som vi alla gjort oss förtjänta av.

Har ni sett min nya fina design på sidan förresten?? Jag är lyrisk över min nu pimpade blogg! Tack till Elina som tog på sig ansvaret att please mitt svårflörtade öga, för att sedan lyckas så bra.

På bilden är det jag som pussas med Elinas farmors tax Kompis. Vi är bästisar han och jag, faktiskt. Nu mår jag jätteilla, tror jag satte i mig för många vindruvor.

image67

Kommentarer
Postat av: Elina

Aäej, du&jag e bästisar, SEN kommer Kompis ;)

2008-05-20 @ 22:13:22
URL: http://elinawarde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0