Long time no see.

Oj, nu har det dröjt sen jag var här sist. Har nästan glömt funktionerna o allt. Så det kan gå.

Hur som helst, anledningen till mitt uppehåll har varit många, skolan, personlig skit som har brutit ner mig bit för bit, och annat som jag kan ta en annan gång. Men nu fick jag lust att skriva lite, har säkert inte några läsare kvar och det jag skriver kanske inte är intressant för någon annan än mig själv. Men terapi genom skrivande kan ju detta vara.

Jag har insett att allt förändras, ofta sker många förändringar på samma gång. Ofta är det personer som förändras också. Tyvärr kan man ju inte göra något åt detta ofta, vissa saker sker bara av sig själv helt enkelt. Gud va jag låter bitter, nej jag har inte blivit en bitter kärring som sitter hemma och knattrar på tangenterna och bara försöker komma på tråkiga saker att skriva och berätta om. Jag ska inte, jag lovar!

Jag var på Johannas magdansuppvisning idag, och jävlar va duktig hon är. Jag blev mäkta imponerad, och ska själv för övrigt anmäla mig till en magdans kurs till i höst. Roligt ska det bli, svettigt också, men mest kommer det bli som en bal på slottet - alldeles, alldeles underbart.

För övrigt vill jag göra revolt mot det ÄCKLIGA vädret som nu råder i Svea rike. Fy satan va kallt det är! Inte maj-väder någonstans. Tråkigt och deprimerande tycker jag.

Nu ska jag iväg och fika med Johanna, tack till Blackan för studiedagen imorgon. Den var väl behövlig.

Kommentarer
Postat av: Elina

Äntligen uppdatering

2008-05-18 @ 21:44:13
URL: http://elinawarde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0