Dag 2...

...av min senaste sjukskrivning. Vad har jag haft för mig?
- Först gick jag upp, kokade te, blåbärssoppa och drack Alvedon.
- Sedan satte jag mig framför TV:n.
- Typ 4½ timmar senare så kokade jag mer te.
- 2 timmar senare kom syster och Nicole, och lite senare även mamma, hem. Jag sa hej, tog en halstablett och satte mig framför datorn en sväng.

= En hel dag i soffan framför tre kanaler, nämligen SVT1, SVT2 och TV4! Fan va fest!

Jag mår riktigt kasst idag med så det blir ingen skola imorgon heller. Fest på fredag skippar jag också, oavsett om jag blir frisk eller inte. Jag har insett att jag måste ta igen mig! Så tråkigt :( Men jag känner att jag är tvungen att ta igen mig lite...



Kommentarer
Postat av: habiba

asså Ida...fest hit fest dit. It's so not worth risking ur health for it. There's more to life than "party" of that sort. Ta nu o vila! Don't make me come over there and force u ahahaha :p!

Men usch vad jobbigt...krya på dig iaf.

puss<3

2008-11-26 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0