Dag 3

Idag har jag varit jämförbart produktiv faktiskt!
- Jag gick upp nio och gick iväg till vårdcentralen, där jag fick det konstaterat att jag har halsfluss.
- Sen vandrade jag iväg till Apoteket och hämtade ut penicillin. Hur jag ska lyckas svälja dom med den här halsen är dock ännu en gåta som skall lösas.
- Efter det gick jag till Stadsbiblioteket och lånade böcker om Afghanistan.
- På hemvägen lyckades jag avfärda en jättesöt Greenpeace-kille för andra gången det senaste halvåret.
- Väl hemma kokade jag blåbärssoppa och te.
- Kollade på Morgonsoffan. Haha, kuuuul program, visserligen rätt lame humor ibland men har man varit hemma i 2½ dag så är man inte så kräsen längre.

Förresten, filmtips från den som aldrig kollar på film (enligt Emma Slemma). Men ha, jag kollade på en film igår som var asbra! Den är från 1954, och heter Storstadshamn. Trots att filmen är rätt gammal så var den sååå bra! Och jag är inte så jätteförtjust i gamla filmer heller... Det var inte heller till filmens nackdel att Marlon Brando spelade den manliga huvudrollen. Och herregud vilken snygg människa. Det var the main reason till att jag började titta på filmen från början, att den var så bra var helt enkelt ett stort plus i kanten! Så titta på den, det ska jag göra många gånger till.



Kommentarer
Postat av: habiba

OMG Marlon Brando <3<3<3!!! Han e för bra för sitt eget bästa..gorgeous indeed. Why can't guys be more like his kind på den tiden!? haha

Men stackare med halsfluss o grejer..häll i dig överdrivet mycket te..

Vad ska du göra med en bok om Afghanistan?

<3

2008-11-27 @ 16:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0